Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Хамініч С.Ю., Ліхтер А.М. Соціально-етичний маркетинг як складова бренд-орієнтованого управління підприємством

АНОТАЦІЯ
Визначено роль соціально-етичного маркетингу у процесі бренд-орієнтованого управління підприємством, обумовлено суть соціально-відповідального маркетингу та основні напрями корпоративної соціальної відповідальності, розглянуто підходи щодо розуміння поняття «бренд» науковцями, проаналізовано соціальні заходи, що організовані керівниками телекомунікаційного бренду, запропоновано соціально-орієнтовані заходи щодо підвищення ефективності управління підприємством.

Ключові слова: соціально-етичний маркетинг, соціальний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, бренд, бренд-орієнтоване управління.

АННОТАЦИЯ
Определена роль социально-этического маркетинга в процессе бренд-ориентированного управления предприятием, обусловлены суть социально-ответственного маркетинга и основные направления корпоративной социальной ответственности, рассмотрены подходы, связанные с пониманием термина «бренд» учеными, проанализированы социальные мероприятия, организованные руководителями телекоммуникационного бренда, предложены социально-ориентированные мероприятия по повышению эффективности управления предприятием.

Ключевые слова: социально-этический маркетинг, социальный маркетинг, социально-ответственный маркетинг, корпоративная социальная ответственность, бренд, бренд-ориентированное управление.

АNNOTATION
The role of socio-ethical marketing in brand-oriented business management is defined, also in this article there are a determination of socially-responsible marketing, main directions of corporate social responsibility, examined some approaches about understanding the meaning of the term «brand» by different scientist, analyzed some social activities, that were arranged by CEO of telecommunicational brand, offered socially-oriented activities to increase the efficiency of business management.

Keywords: socio-ethical marketing, social marketing, socially-responsible marketing, corporate social responsibility, brand, brand-oriented management.

Завантажити статтю (pdf)