Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бараник З.П., Берідзе Т.М. Засади формування статистичного моніторингу на підприємстві

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена проблемі пошуку ефективного інструментарію розробки і реалізації відповідної методології статистичного моніторингу, яка забезпечить адаптацію поточної діяльності до стратегічних цілей підприємства, а також методи оцінки ефективності функціонування системи управління підприємством.

Ключові слова: моніторинг, управління, ефективність, системи виміру, стратегія, економічний стан.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме поиска эффективного инструментария разработки и реализации соответствующей методологии статистического мониторинга, которая обеспечит адаптацию текущей деятельности к стратегическим целями предприятия, а также методы оценки эффективности функционирования системы управления предприятием.

Ключевые слова: мониторинг, управление, эффективность, системы измерения, стратегия, экономическое состояние.

ANNOTATION
The article is devoted to the search for effective tools of development and implementation of a methodology for statistical monitoring, which will provide the adaptation of current activities to the strategic objectives of the enterprise, as well as methods for evaluating the performance of the enterprise management system.

Keywords: monitoring, management, efficiency, measurement, strategy, economic status.

Завантажити статтю (pdf)