Пошук
Хамініч С.Ю., Третьяк К.В. Інтернет-реклама як основний чинник просування товару в сучасних умовах
АНОТАЦІЯ
У статті визначено сутність Інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги Інтернет-реклами у порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та види Інтернет-просування, запропоновано дії та засоби розвитку ринку Інтернет-реклами як складової медійного ринку, застосування інструментів Інтернет-просування та здійснено їх порівняння.
Ключові слова: реклама, Інтернет-реклама, маркетингові комунікації, контекстна реклама, Інтернет-просування.
АННОТАЦИЯ
Определена сущность Интернет-рекламы, проанализировано современное состояние и объемы Интернет-рекламы по сравнению с другими видами медиарекламы. Рассмотрены сущность и виды Интернет-продвижения, предложены действия и средства развития рынка Интернет-рекламы как составляющей медиарынка, применение инструментов Интернет-продвижения и осуществлено их сравнение.
Ключевые слова: реклама, Интернет-реклама, маркетингове коммуникации, контекстная реклама, Интернет-продвижение.
АNNOTATION
The essence of Internet advertising, the modern state and the volume of online advertising compared to other types of media advertising. The essence and kinds of online promotion, the steps and the means of the online advertising market as a part of the media market, the proposed use of tools and online promotion made their comparison.
Keywords: advertising, internet advertising, marketing communications, сontext advertising, online promotion.