Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Ткачук О.М. Креативність у підприємницькій діяльності

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена питанням активізації сучасної підприємницької діяльності з використанням творчого підходу для задоволення потреб і бажань споживачів та отримання оптимального прибутку в бізнесі за допомогою розвитку креативних приваблиих ідей у взаємозвязку таких понять, як «підприємництво», «інновація», «творчість». Приділено увагу інтрапренерству із застосуванням ініциативності та активності працівників.

Ключові слова: підприємництво, творчість, інновація, інтрапренерство, креативність, меценат, індустрія масової культури.

АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются проблемы активизации современной предпринимательской деятельности с использованием творческого подхода для удовлетворении потребностей и желаний покупателей и получения оптимальной прибыли в бизнесе с помощью развития креативных привлекательных идей во взаимосвязи таких понятий, как «предпринимательство», «инновация», «творчество». Уделено внимание интрапренерству с учетом инициативности и активности работников.

Ключевые слова: предпринимательство, творчество, инновация, интрапренерство, креативность, меценат, индустрия массовой культуры.

ANNOTATION
This article is about the problems of activation of modern entrepreneurial activity with the use of creative approach for satisfaction of necessities and desires of buyers and receipt of optimum income in business by development of creative attractive ideas in intercommunication of such concepts as an enterprise, innovation, creation. Attention of entrepreneurship is spared, with the use of initiativeness and activity of workers.

Keywords: enterprise, creation, innovation, entrepreneurship, Maecenas, industry of mass culture.

Завантажити статтю (pdf)