Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

М’ячин В.Г. Оцінка маркетингової складової інноваційного потенціалу машинобудівних підприємств методом нечіткої логіки

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано питання розрахунку значень маркетингової складової інноваційного потенціалу машинобудівних підприємств. Показники для оцінки маркетингової складової вибрано за допомогою методу аналізу ієрархій (МАІ). Для оцінки маркетингової складової інноваційного потенціалу використано апарат нечіткої логіки.

Ключові слова: машинобудівне підприємство, інноваційний розвиток, потенціал, маркетингова складова, нечітка логіка.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы вопросы расчёта значений маркетинговой составляющей инновационного потенциала машиностроительных предприятий. Показатели для оценки маркетинговой составляющей выбраны с помощью метода анализа иерархий (МАИ). Для оценки маркетинговой составляющей инновационного потенциала использован аппарат нечёткой логики.

Ключевые слова: машиностроительное предприятие, инновационное развитие, потенциал, маркетинговая составляющая, нечёткая логика.

АNNOTATION
The article analyzed the question of calculating the values of the marketing component of the innovative capacity of machine-building enterprises. Indicators for assessing marketing component is selected by using the analytic hierarchy process (AHP). To assess the marketing component of innovative potential uses fuzzy logic.

Keywords: machine-building enterprise, innovation development, potential marketing component, fuzzy logic.

Завантажити статтю (pdf)