Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Галько Л.Р. Інституційний вплив вищої освіти на формування людського капіталу підприємства

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено вплив інституту вищої освіти на формування та накопичення людського капіталу підприємства. Розглянуто процеси інвестування у розвиток людського капіталу в системі освіти та його споживання шляхом комерціалізації інноваційного продукту. Запропоновано концептуальні засади взаємодії інституту вищої освіти із підприємницьким сектором у процесі формування продуктивного людського капіталу на основі компетентнісного підходу.

Ключові слова: людський капітал, вища школа, інвестування, інституційне середовище, підприємницький сектор, комерціалізація, компетентність.

АННОТАЦИЯ
В статье исследовано влияние института высшего образования на формирование и накопление человеческого капитала. Рассмотрены процессы инвестирования в развитие человеческого капитала в системе образования и его потребления путем коммерциализации инновационного продукта. Предложены концептуальные основы взаимодействия института высшего образования с предпринимательским сектором в процессе формирования производительного человеческого капитала на основе компетентностного подхода.

Ключевые слова: человеческий капитал, высшее образование, инвестирование, институциональная среда, предпринимательский сектор, коммерциализация, компетентность.

ANNOTATION
The article is concerned with research on the role of higher education in the formation and accumulation of human capital of enterprise. Processes of investing in human capital development in education and its consumption through the commercialization of innovative product are presented. Conceptual principles of higher education cooperation with business sector at the formation process of productive human capital based on competency approach are offered.

Keywords: human capital, higher education, investment, institutional environment, business sector, commercialization, competence.

Завантажити статтю (pdf)