Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Галунець Н.І., Грицьків І.Б., Ілляшова Ю.А. Удосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств на зовнішньому ринку

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств на зовнішньому ринку і визначено фактори, які впливають на їх удосконалення. Обґрунтовано застосування ієрархічної структури визначення властивостей товару, які формують конкурентоспроможність на зовнішньому ринку. Запропоновано етапи формування моделі якості продукції для аграрних підприємств на зовнішньому ринку та запровадження міжнародної системи аналізу ризиків критичних точок технологічного процесу.

Ключові слова: якість, система управління якістю, конкурентоспроможність, збутовий маркетинг, підвищення якості.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности системы управления качеством и конкурентоспособностью продукции аграрных предприятий на внешнем рынке и определены факторы, которые влияют на их совершенствование. Обосновано применение иерархической структуры определение свойств товара, которые формируют конкурентоспособность на внешнем рынке. Предложены этапы формирования модели качества продукции для аграрных предприятий на внешнем рынке и внедрения международной системы анализа рисков и критических точек технологического процесса.

Ключевые слова: качество, система управления качеством, конкурентоспособность, сбытовой маркетинг, повышение качества.

ANNOTATION
This article examined the features of the system of quality management and competitiveness of agricultural enterprises in the foreign market and the factors that influence their improvement. The article substantiates the use of a hierarchical structure defining the properties of the goods that form the competitiveness in the external market. The stages of formation of a model of quality products to agricultural enterprises in the external market and introducing international system of hazard analysis and critical points of the process.

Keywords: quality, quality management system, competitiveness, sale marketing, increasing quality.

Завантажити статтю (pdf)