Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Прокопенко В.І., Ерперт О.М., Бондаренко Л.А. Обґрунтування критеріїв оцінювання та забезпечення конкурентоспроможності кар’єрних автосамоскидів

АНОТАЦІЯ
Питання щодо визначення показників оцінки конкурентоспроможності автомобілів за зручним зрозумілим підходом не мають достатнього науково-прикладного розв’язання. З цією метою запропонований показник техніко-економічної ефективності, яка вимірюється. відношенням групового показника за економічними параметрами самоскиду до групового показника за його технічними параметрами. Визначені витрати палива на 1 т вантажопідйомності та 1 кВт потужності двигуна автомобіля. Розроблений метод вибору моделі автосамоскиду за умови найменших витрат палива, що враховує взаємозв’язок технічних параметрів машини, наведений приклад розв’язання поставленої задачі для виконання на кар’єрі заданого обсягу перевезення гірської маси.

Ключові слова: гірничодобувне підприємство, конкурентоспроможність автомобілів, показники оцінки, питомі витрати палива, техніко-економічна ефективність, статистичні моделі.

АННОТАЦИЯ
Вопросы по выбору показателей оценки конкурентоспособности автомобилей на основе удобного понятного подхода не имеют достаточного научно-прикладного обоснования. С этой целью предложен показатель технико-экономической эффективности, которая рассчитывается как отношение группового показателя по экономическим параметрам самосвала к групповому показателю по его техническим параметрам. Определены затраты топлива на 1 т грузоподъемности и 1 кВт мощности двигателя автомобиля. Разработан метод выбора модели автосамосвала по критерию наименьших затрат топлива, что позволяет учитывать взаимосвязь технических параметров машины. Приведен пример решения поставленной задачи для выполнения на карьере заданного объема перевозки горной массы.

Ключевые слова: горнодобывающее предприятие, конкурентоспособность автомобилей, показатели оценки, удельные затраты топлива, технико-экономическая эффективность, статистические модели.

ANNOTATION
Questions about the choice of indicators to measure competitiveness of the car based on user-friendly intuitive approach does not have sufficient scientific and applied studies. To this end, it proposed measure technical and economic efficiency, which is calculated as the ratio of the group indicator of economic parameters truck to the group indicator of its technical parameters. Determine the cost of fuel per 1 ton capacity and 1 kW of power engine. A method for selecting a model dump Least Cost fuels that takes into account the relationship of technical parameters of the machine. An example of the solution of the tasks to be performed on the career of a given volume of rock mass transportation.

Keywords: miner, competitive car, performance evaluation, the unit cost of fuel, technical and economic efficiency, statistical models.

Завантажити статтю (pdf)