Пошук
Майчук О.О., Андрейченко К.І. Роль маркетингової логістики в процесі функціонування аграрних підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності
АНОТАЦІЯ
У статті розкрито та систематизовано існуючі підходи вітчизняних і зарубіжних вчених щодо понять «маркетинг» та «логістика» щодо діяльності підприємств. Обґрунтовано основні елементи маркетингово-логістичної системи. Розглянуто особливості та визначено позитивні сторони маркетингової логістики у процесі функціонування аграрних підприємств – суб’єктів ЗЕД.
Ключові слова: маркетинг, логістика, маркетингова логістика, зовнішньоекономічна діяльність, аграрне підприємство.
АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты и систематизированы существующие подходы отечественных и зарубежных ученых относительно понятий «маркетинг» и «логистика» относительно деятельности предприятий. Обоснованы основные элементы маркетингово-логистической системы. Рассмотрены особенности и определены положительные стороны маркетинговой логистики в процессе функционирования аграрных предприятий – субъектов ВЭД.
Ключевые слова: маркетинг, маркетинговая деятельность, логистика, предприятие, маркетинговая логистика.
ANNOTATION
This article describes and systematizes existing approaches of domestic and foreign scientists about notions of «marketing» and «logistics» concerning the activities of enterprises. The basic elements of the marketing logistics system. Describes the characteristics and identified positive aspects of marketing logistics in the process of functioning of agricultural enterprises of foreign economic activity.
Keywords: marketing, marketing activity, logistics, business, marketing logistics.