Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Хамініч С.Ю., Гаєва А.О. Ринок овочевої продукції як складова аграрного сектору національного господарства

АНОТАЦІЯ
У статі розглянуто актуальність дослідження факторів взаємного впливу розвитку ринку овочевої продукції та аграрного сектору національного господарства, специфіку діяльності сільськогосподарських підприємств та роздрібних мереж в умовах національної економіки. З’ясовано значення та роль мікро- та макросередовища сільськогосподарських підприємств, що функціонують в аграрному секторі національного господарства, проаналізовано тенденції та перешкоди розвитку ринку овочевої продукції як складової аграрного сектору національного господарства.

Ключові слова: ринок овочевої продукції, аграрний сектор, національне господарство, перешкоди розвитку ринку овочевої продукції, тенденції розвитку ринку овочевої продукції.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена актуальность исследования факторов взаимного влияния развития рынка овощной продукции и аграрного сектора национального хозяйства, специфика деятельности сельскохозяйственных предприятий и розничных сетей в условиях национальной экономики. Выяснены значение и роль микро- и макросреды сельскохозяйственных предприятий, функционирующих в аграрном секторе национального хозяйства, проанализированы тенденции и препятствия развития рынка овощной продукции как составляющей аграрного сектора национального хозяйства.

Ключевые слова: рынок овощной продукции, аграрный сектор, национальное хозяйство, препятствия развитию рынка овощной продукции, тенденции развития рынка овощной продукции.

ANNOTATION
The urgency of the mutual influence of vegetables production market and the agricultural sector of the national economy, including the specifics of agricultural enterprises and retailers in terms of the national economy are investigated in the article. The value and role of micro and macro environment of the agricultural enterprises, which operating in the agricultural sector of the national economy,were reviewed by. The trends and obstacles of the development of the vegetable production market as a component of the agricultural sector of the national economy were analyzed.

Keywords: vegetables production market, agriculture, national economy, obstacles of the developmentof vegetables production market, trends of the developmentof vegetables production market.

Завантажити статтю (pdf)