Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Присяжнюк А.Ю. Оцінка передумов кластеризації у сфері торгівлі

АНОТАЦІЯ
В статті проведено оцінку передумов кластеризації у сфері торгівлі. Автором виявлено найбільш вагомі макроекономічні фактори впливу на формування торговельних кластерів, такі як індекс споживчих цін, індекс номінальних доходів населення, депривації та інноваційна активність підприємств торгівлі. Запропоновано рекомендації щодо активізації макроекономічної функції гарантування інституційних передумов кластеризації сфери торгівлі.

Ключові слова: кластеризація, торгівля, торговельні кластери, інституційні передумови, споживчі ціни, депривації.

АННОТАЦИЯ
В статье проведена оценка предпосылок кластеризации в сфере торговли. Автором выявлены наиболее весомые макроэкономические факторы влияния на формирование торговых кластеров, такие как индекс потребительских цен, индекс номинальных доходов населения, депривации и инновационная активность предприятий торговли. Предложены рекомендации по активизации макроэкономической функции гарантирования институциональных предпосылок для кластеризации сферы торговли.

Ключевые слова: кластеризация, торговля, торговые кластеры, институциональные предпосылки, потребительские цены, депривации.

АNNOTATION
The estimation of preconditions for clustering in trade is represented in the article. The author identifies the most significant macroeconomic factors influence on the formation of trading clusters, such as the consumer price index, the index of nominal incomes, deprivation and the innovative activity of trade enterprises. The author also proposes recommendations to enhance the macroeconomic function of guaranteeing the institutional preconditions for clustering in the sphere of trade.

Keywords: clustering, trade, trade clusters, institutional preconditions, consumer prices, deprivation.

Завантажити статтю (pdf)