Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Курмаєв П.Ю. Сучасні тенденції функціонування готельно-ресторанного господарства України

АНОТАЦІЯ
Готельно-ресторанне господарство має важливе економічне та соціальне значення для країни. Вказується, що даний ринок характеризується наявністю суперечливих тенденцій. У короткостроковій перспективі найбільш вірогідним є реалізація негативного сценарію розвитку галузі. З метою активізації діяльності суб’єктів готельно-ресторанного господарства доцільною є реалізація наступних заходів: впровадження інноваційних технологій; удосконалення асортименту послуг/продукції; розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного господарства в умовах нестабільності.

Ключові слова: готельно-ресторанне господарство, ефективність, прибуток, державне регулювання, туризм.

АННОТАЦИЯ
Гостинично-ресторанное хозяйство имеет важное экономическое и социальное значение для страны. Указывается, что данный рынок характеризуется наличием противоречивых тенденций. В краткосрочной перспективе более вероятным является негативный сценарий развития отрасли. С целью активизации деятельности субъектов гостинично-ресторанного хозяйства целесообразно реализовать комплекс следующих мероприятий: внедрение инновационных технологий; совершенствование ассортимента продукции/услуг; разработка стратегии повышения конкурентоспособности гостинично-ресторанного хозяйства в условиях нестабильности.

Ключевые слова: гостинично-ресторанное хозяйство, эффективность, прибыль, государственное регулирование, туризм.

ANNOTATION
Catering business has an important economic and social meaning for the country. Nowadays, this market is characterized by the existence of the contradictory tendencies. It has been pointed out that the most probable is the realization of a derogatory version of the branch development in the near future. The realization of the following measures is reasonable with the aim of catering business subjects’ activization. These measures include: the innovative technologies implementation, the improvement of products assortment by means of services and products diversification, the development of the strategy of catering business competitiveness upgrading in a volatile environment.

Keywords: catering business, efficiency, profit, government regulation, tourism.

Завантажити статтю (pdf)