Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Андрєєва Г.П., Коваль П.Ф. Теоретичні засади спеціалізованого туризму

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено зміст поняття «спеціалізований туризм» як економічної категорії. Визначено основні види туризму (пізнавальний, рекреаційний, розважальний, діловий, пригодницький, природний) і запропоновано види спеціалізованого туризму. Автори статті пропонують алгоритм оцінки сегмента туристичного ринку, який заснований на потребах туристів і вимогах до спеціалізованого туристично-рекреаційного центру.

Ключові слова: спеціалізований туризм, вид туризму, спеціалізовані види туризму, сегмент туристичного ринку, сегментація ринку туризму, оцінка сегмента туристичного ринку, конкурентна стратегія.

АННОТАЦИЯ
В статье исследовано содержание понятия «специализированный туризм» как экономической категории. Определены основные виды туризма (познавательный, рекреационный, развлекательный, деловой, приключенческий, природный) и предложены виды специализированного туризма. Авторы статьи предлагают алгоритм оценки сегмента туристического рынка, который основан на потребностях туристов и требованиях к специализированному туристско-рекреационному центру.

Ключевые слова: специализированный туризм, вид туризма, специализированные виды туризма, сегмент туристического рынка, сегментация рынка туризма, оценка сегмента туристического рынка, конкурентная стратегия.

АNNOTATION
In the article concept content «specialised tourism» as economic category is investigated. Tourism principal views (informative, recreational, entertaining, business, adventure, natural) are defined and kinds of specialised tourism are offered. Authors of the article offer algorithm of estimation of a segment of tourist market which it is based on requirements of tourists and requirements to specialised tourist and recreational centre.

Keywords: specialised tourism, tourism kind, specialised kinds of tourism, a segment of tourist market, segmentation of tourist market, estimation of a segment of tourist market, competitive strategy.

Завантажити статтю (pdf)