Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Сіренко М.Ю., Цисар І.О. Конкурентне середовище підприємства – суб’єкта ЗЕД: поняття, складові та методи аналізу

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито поняття «конкурентне середовище» та «конкурентне середовище суб’єкта ЗЕД». Визначено чинники і фактори, що впливають на формування конкурентного середовища суб’єкта ЗЕД. Досліджено структуру конкурентного середовища підприємства – суб’єкта ЗЕД. Розглянуто методичні засади аналізу конкурентного середовища та обґрунтовано доцільність використання SWOT-аналізу та PEST-аналізу.

Ключові слова: конкурентне середовище, суб’єкт ЗЕД, фактори конкурентного середовища підприємства, аналіз конкурентного середовища.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты понятия «конкурентная среда» и «конкурентная среда субъекта ВЭД». Определены факторы и факторы, влияющие на формирование конкурентной среды субъекта ВЭД. Исследована структура конкурентной среды предприятия – субъекта ВЭД. Рассмотрены методические основы анализа конкурентной среды и обоснована целесообразность использования SWOT-анализа и PEST-анализа.

Ключевые слова: конкурентная среда, субъект ВЭД, факторы конкурентной среды предприятия, анализ конкурентной среды.

ANNOTATION
The article deals with the concept of «competitive environment» and «competitive environment of the trade community». Factors and factors affecting its formation the competitive environment of the trade community. The structure of the competitive environment of the company – the trade community. Methodical principles of the analysis of the competitive environment and the expediency of using SWOT-analysis and PES-analysis.

Keywords: competitive environment, an economic activity, competitive factors medium enterprises, analysis of the competitive environment.

Завантажити статтю (pdf)