Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Геєць І.О., Фарбота Г.Р. Аналіз стратегій розвитку міжнародних військових авіабудівних компаній

АНОТАЦІЯ
У статті проведено аналіз стратегії розвитку світових військових авіабудівних компаній та надано визначення найбільш оптимальної стратегії розвитку для подальшої співпраці міжнародної компанії з українськими виробниками. Надано характеристику найбільших компаній з виробництва військової авіаційної техніки, проведено оцінку світового ринку військового авіабудування.

Ключові слова: авіабудування, повітряні судна, інвестування, виробництво авіаційної техніки, військова авіація, стратегія розвитку.

АННОТАЦИЯ
В статье проведён анализ стратегий развития мировых военных авиастроительных компаний и дано определение наиболее оптимальной стратегии развития для дальнейшего сотрудничества международной компании с украинскими производителями. Дана характеристика крупнейших компаний по производству военной авиационной техники, проведена оценка мирового рынка военного авиастроения.

Ключевые слова: авиастроение, воздушные суда, инвестирование, производство авиационной техники, военная авиация, стратегия развития.

АNNOTATION
The article analyzes the development strategies of global military aircraft building companies and determines the most optimal development strategy for further international cooperation of the company with Ukrainian manufacturers. Also, the characteristic of the largest companies in the production of military aircraft is given, and the global military aircraft market is assessed.

Keywords: aviation, aircraft, investment, production of aviation equipment, military aviation, development strategy.

Завантажити статтю (pdf)