Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Хамініч С.Ю., Бойченко В.В. Розвиток українського медійного ринку реклами у період кризи

АНОТАЦІЯ
В статті досліджено сутність медійної реклами, проаналізовано її сучасний стан та наведені рекомендації щодо збільшення ринку медійної реклами у період кризи. У статті була розкрита сутність поняття «Медійна реклама». Проаналізовано стан медійного ринку, а саме ТБ-реклама, реклама у пресі, радіореклама, зовнішня реклама, реклама у кінотеатрах та Інтернет-реклама. На базі проведеного дослідження для повернення обсягів медійного рекламного ринку України запропоновано певні дії щодо розвитку медійного ринку реклами у період кризи. Проаналізовано погляди вчених щодо розвитку медійного ринку України.

Ключові слова: медійна реклама, зовнішня реклама, Інтернет-реклама, ТБ-реклама.

АННОТАЦИЯ
В статье исследована сущность медийной рекламы, проанализировано ее современное состояние и даны рекомендации по увеличению рынка медийной рекламы в период кризиса. Раскрыта сущность понятия «Медийная реклама». Проанализировано состояние медийного рынка, а именно ТВ-реклама, реклама в прессе, радиореклама, наружная реклама, реклама в кинотеатрах и Интернет-реклама. На основе проведенного исследования для возвращения объемов медийного рекламного рынка Украины предложены определенные действия по развитию медийного рынка рекламы в период кризиса. Проанализированы взгляды ученых по развитию медийного рынка Украины.

Ключевые слова: медиа-реклама, наружная реклама, Интернет-реклама, ТВ-реклама.

ANNOTATION
In this article studied the essence of media advertising, analyzed its current state and provided recommendations to increase the market of media advertising during the crisis. The article reveals the essence of the concept of media advertising. Analyzed the state of the media market, namely TV – advertising, print advertising, radio advertising, outdoor advertising, cinema advertising, and advertising in the internet. On the basis of the study, to return the volume of media advertising market in Ukraine, it was suggested specific actions for the development of media advertising market during the crisis period. The article analyzed the views of scientists about the media market of Ukraine.

Keywords: media advertising, outdoor advertising, Internet advertising, TV advertising.

Завантажити статтю (pdf)