Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Селезньова О. О. Діагностика економічних, політико-правових, науково-технологічних факторів маркетингового середовища будівельних підприємств України

АНОТАЦІЯ
У статті проведено діагностику економічних, політико-правових, науково-технологічних факторів маркетингового макросередовища будівельних підприємств України. Досліджено динаміку та тенденції розвитку показників наведених факторів. Розкрито напрями впливу проаналізованих тенденцій на маркетингову та господарську діяльність суб’єктів господарювання будівництва.

Ключові слова: маркетингове середовище, будівельне підприємство, маркетингова діяльність, економічні фактори, політико-правові фактори, науково-технологічні фактори.

АННОТАЦИЯ
В статье проведена диагностика экономических, политико-правовых, научно-технологических факторов маркетинговой макросреды строительных предприятий Украины. Исследованы динамика и тенденции развития показателей приведенных факторов. Раскрыты направления влияния проанализированных тенденций на маркетинговую и хозяйственную деятельность экономических субъектов строительного рынка.

Ключевые слова: маркетинговая среда, строительное предприятие, маркетинговая деятельность, экономические факторы, политико-правовые факторы, научно-технологические факторы.

ANNOTATION
This article presents the diagnostics of economic, political and legal, scientific and technological factors of construction companies’ marketing macro environment in Ukraine. The dynamics andtrends of listed factors indicators are researched. The directions of analyzed trends influence at marketing and business activities of construction business entities are revealed.

Keywords: marketing environment for building enterprise, marketing activity, economic factors, political and legal factors, scientific and technological factors.

Завантажити статтю (pdf)