Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Приймак Н.С. Управління стратегічними змінами на підприємстві

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено теоретичні основи трактування економічної категорії «стратегічні зміни» та її ролі у діяльності підприємства та у побудові системи стратегічного менеджменту. За допомогою використання методики побудови граф-дерева цілей здійснено розробку механізму розвитку системи управління стратегічними змінами підприємства. Запропоновано алгоритм діагностування стратегічних позицій підприємства з метою впровадження стратегічних змін.

Ключові слова: стратегічне управління, стратегічні зміни, граф-дерево цілей, стратегічні позиції, ринок, зовнішнє середовище.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы теоретические основы трактовки экономической категории «стратегические изменения» и ее роль в деятельности предприятия и в построении системы стратегического менеджмента. С помощью использования методики построения граф-дерева целей осуществлена разработка механизма развития системы управления стратегическими изменениями предприятия. Предложен алгоритм диагностики стратегических позиций предприятия с целью внедрения стратегических изменений.

Ключевые слова: стратегическое управление, стратегические изменения, граф-дерево целей, стратегические позиции, рынок, внешняя среда.

ANNOTATION
This article explores the theoretical basis of the interpretation of economic categories «strategic change» and its role in the enterprise and in the construction of strategic management. By using methods of constructing objectives tree graph-made mechanism for the development of strategic change management company. The algorithm for diagnosing the strategic position of the enterprise to implement strategic changes.

Keywords: strategic management, strategic changes graph tree of objectives, strategic position, market environment.

Завантажити статтю (pdf)