Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Данкеєва О.М. Ефективність застосування інструментів комунікативного мерчандайзингу при інтегрованому методі продажу

АНОТАЦІЯ
В статті охарактеризовано різновиди інтегрованого методу продажу товарів, розглянуто характеристику продажу товарів за зразками, з відкритою викладкою, з індивідуальним обслуговуванням; перелічені основні інструменти комунікативного мерчандайзингу; розроблено та наведено характеристику принципів професійної поведінки, ефект від їх застосування та наслідки від їх недотримання; запропоновано характеристику універсальних прийомів «приєднання» торгівельного персоналу та споживачів у торговельному залі; наведено модель активного слухання споживача, перелічено прийоми атракції.

Ключові слова: товар, комунікативний мерчандайзинг, інтегрований метод продажу, споживач, атракція.

АННОТАЦИЯ
В статье охарактеризованы разновидности интегрированного метода продажи товаров, рассмотрены характеристики продажи товаров по образцам, с открытой выкладкой, с индивидуальным обслуживанием; перечислены основные инструменты коммуникативного мерчандайзинга; разработана и приведена характеристика принципов профессионального поведения, эффект от их применения и последствия их несоблюдения; предложена характеристика универсальных приемов «присоединения» торгового персонала и потребителей в торговом зале; приведена модель активного слушания потребителя, перечислены приемы аттракции.

Ключевые слова: товар, коммуникативный мерчандайзинг, интегрированный метод продажи, потребитель, аттракция.

ANNOTATION
The article described the variety of integrated method of goods’ salling. The characteristics of goods’ salling are considered by the samples, with open display, with personalized service. The main tools of the communicative merchandising are itemized. It is developed and shown the characteristics of the principles of professional conduct. The characterization of universal methods of "connection" on the trading floor is proposed. A model of active listening of the consumer is presented.

Keywords: good, communicative merchandising, integrated method of salling, the consumer attraction, universal methods of "connection".

Завантажити статтю (pdf)