Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гільорме Т.В., Михайліченко В.А. Механізм маркетингового просування інноваційних енергозберігаючих технологій на засадах інвестиційного аудиту

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто методологічну платформу побудови механізму маркетингового просування енергозберігаючих технологій на підставі концепції «життєвого циклу» та моделі Курта Левіна. Запропоновано оцінювання загального ризику запровадження даного механізму для розробки стратегій послаблення технічних, фінансових та процедурних ризиків на засадах інвестиційного аудиту.

Ключові слова: механізм, маркетингове просування, енергозберігаючі технології, ризик, стратегія, інвестиційний аудит.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены методологическая платформа построения механизма маркетингового продвижения энергосберегающих технологий на основе концепции «жизненного цикла» и модели Курта Левина. Предложена оценка общего риска внедрения данного механизма для разработки стратегий ослабления технических, финансовых и процедурных рисков на основе инвестиционного аудита.

Ключевые слова: механизм, маркетинговое продвижение, энергосберегающие технологии, риск, стратегия, инвестиционный аудит.

АNNOTATION
The article examines the methodological platform of creation of the mechanism for marketing promotion of energy efficient technologies based on the concept of «life cycle» and Kurt Levin’s model. A general risk assessment of the implementation of this mechanism in developing strategies to weaken the technical, financial and procedural risks on the basis of an investment audit is proposed.

Keywords: mechanism, marketing promotion, energy efficient technologies risk, strategy, investment grade audit.

Завантажити статтю (pdf)