Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Коваленко О.В. Реалізації маркетингової стратегії інноваційного розвитку підприємства

АНОТАЦІЯ
У статті розкрита сутність авіаційних ринкових інновацій як об’єкта авіаційних ринкових інновацій й об’єкта розвитку та реалізації інновацій. Необхідно відзначити, що визначається не тільки характерна для сучасної економіки спільність всіх інновацій на основі їх авіаційних технологічних складових, що дозволить установити універсальність інноваційної авіаційної технології як об’єкта розвитку та реалізації інновацій, що відображає всі об’єктивні якості інновацій, але й інституціональна природа, яка проявляється в тому, що авіаринкові інновації авіаційних технологій як об’єкт розвитку та реалізації інновацій формує не тільки безпосередньо авіаринкові інститути, але йряд розвитку та реалізації інновацій інститутів, таких як союзи підприємців, споживчі суспільства – іншими словами, розвиток та реалізація авіаційних ринкових інновацій авіаційних технологій пов’язана з інституціоналізацією суспільних, цивільних і державних інститутів. Разом з тим універсальність інноваційної авіаційної технології як об’єктів розвитку та реалізації інновацій й авіаційної технологічної складової всіх видів авіаційних ринкових інновацій дозволяє розширювати можливості побудови маркетингової стратегії інноваційного розвитку авіаційної галузі України і комплексної маркетингової пропозиції інноваційної цінності авіаринку.

Ключові слова: маркетингова стратегія, авіаційні інновації, авіаційна галузь України.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыта сущность авиационных рыночных инноваций как объекта авиационных рыночных инноваций и объекта развития и реализации инноваций. Необходимо отметить, что определяется не только характерная для современной экономики общность всех инноваций на основе их авиационных технологических составляющих, что позволит установитьуниверсальность инновационной авиационной технологии как объекта развития и реализации инноваций, отражающего все объективные качества инноваций, но и институциональная природа, проявляющуюся в том, что авиарынок авиационных технологий как объект развития и реализации инноваций формирует не только непосредственно авиарыночные институты, но и ряд инновационных институтов, таких как союзы предпринимателей, потребительские общества, то есть развитие и реализация авиационных рыночных инноваций авиационных технологий связана с институционализацией общественных, гражданских и государственных институтов. Вместе с тем универсальность инновационной авиационной технологии как объектаразвития и реализации инноваций и авиационной технологической составляющей всех видов авиационных рыночных инноваций позволяет расширять возможности построения маркетинговой стратегии инновационного развития авиационной отрасли Украины и комплексного маркетингового предложения инновационной ценности авиарынка.

Ключевые слова: маркетинговая стратегия, авиационные инновации, авиационная отрасль Украины.

ANNOTATION
In the article essence aviation market innovations as an object aviation market innovation and facility development and implementation of innovations, it should be noted that depends not only characteristic of modern economics community of innovation based on their aviation technology components that will establish the universality of innovative aviation technologies such as object the development and implementation of innovation, reflecting all the objective quality of innovation, but also institutional nature, manifested in the fact that aviation market innovations as an object aviation technology development and implementation of innovations shaping not only directly aviation market institutions, but and a number of development and implementation of innovation institutions such as unions of entrepreneurs, consumer society, in other words the development and implementation of market innovation aircraft aviation technologies associated with institutionalization of social, civil and public institutions. However, the versatility of innovative aviation technology as objects of development and implementation of innovation and technological component of aircraft of all types of aircraft market innovation allows to extend the possibility of building a marketing strategy of innovative development of aviation industry of Ukraine and integrated marketing offers innovative aviation market value.

Keywords: marketing strategy, innovation aviation, aviation industry of Ukraine.

Завантажити статтю (pdf)