Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Діченко А.Л. Особливості, чинники формування та функції маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств як складової аграрного маркетингу

АНОТАЦІЯ
У статті визначено сутність та досліджено процес формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. Виявлено особливості агромаркетингу, що є передумовою формування маркетингової товарної політики таких підприємств. Ідентифіковано особливості та фактори, що впливають на формування маркетингової товарної політики.

Ключові слова: товар, товарна політика, чинники впливу, особливості маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств.

АННОТАЦИЯ
В статье определена сущность и исследован процесс формирования маркетинговой товарной политики сельскохозяйственных предприятий. Выявлены особенности агромаркетинга, которые являются предпосылкой формирования маркетинговой товарной политики таких предприятий. Идентифицированы особенности и факторы, влияющие на формирование маркетинговой товарной политики.

Ключевые слова: товар, товарная политика, факторы воздействия, особенности маркетинговой товарной политики сельскохозяйственных предприятий.

ANNOTATION
The essence and the formation of marketing commodity policy farms are investigated in the article. The features of agrarian marketing revealed, and they are base of prerequisite for the formation of commodity marketing policy of such types of enterprises. Characteristics and factors which affect the formation of marketing commodity policy were identified.

Keywords: product, product policy, impacts, features of the marketing product policy of agrarian enterprises.

Завантажити статтю (pdf)