Пошук
Васильчак С.В., Гринькевич О.С., Милян Л.М. Статистичне забезпечення маркетингових технологій стимулювання соціальної відповідальності в туризмі
АНОТАЦІЯ
У статті здійснено економіко-статистичну оцінку та порівняльний аналіз показників соціальної відповідальності різних типів суб’єктів туристичного бізнесу в Україні. З метою стимулювання соціальної відповідальності в туризмі запропоновано методику побудови індексу соціальної відповідальності в туризмі. Розроблено схему стратифікації генеральної сукупності суб’єктів турбізнесу з урахуванням виду їх діяльності та розміру.
Ключові слова: туризм, бізнес, соціальна відповідальність, інструменти маркетингу, соціальна реклама, індекс соціальної відповідальності в туризмі.
АННОТАЦИЯ
В статье осуществлена экономико-статистическая оценка и сравнительный анализ показателей социальной ответственности различных типов субъектов туристического бизнеса в Украине. С целью стимулирования социальной ответственности в туризме предложена методика построения индекса социальной ответственности в туризме. Разработана схема стратификации генеральной совокупности субъектов турбизнеса с учетом вида их деятельности и размера.
Ключевые слова: туризм, бизнес, социальная ответственность, инструменты маркетинга, социальная реклама,
индекс социальной ответственности в туризме.
ANNOTATION
This article provides economic and statistical evaluation and comparative analysis of the social responsibility of various types of tourism in Ukraine. In order to encourage socially responsible tourism, it is offered to employ the method of constructing an index of social responsibility in tourism. The scheme of stratification of enterprises of travel business on the basis of their type and size is also developed.
Keywords: tourism, business, social responsibility, marketing tools, social advertising, index of social responsibility in tourism.