Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Задніпровський О.Г. Методика формування управлінської звітності за сегментами діяльності: проблеми і можливості

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено проблематиці формування управлінської звітності за сегментами діяльності. В ній охарактеризовано наявні в національній та міжнародній практиці підходи до визначення, формування та розкриття звітної інформації за сегментами діяльності, досліджено засади щодо виокремлення таких сегментів, критерії їх розмежування та напрямки практичного застосування в управлінській звітності.

Ключові слова: сегмент діяльності, звітний сегмент, операційний сегмент, географічний сегмент, первинний сегмент, вторинний сегмент.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблематике формирования управленческой отчетности по сегментам деятельности. В ней охарактеризованы существующие в национальной и международной практике подходы к определению, формированию и раскрытию отчетной информации по сегментам деятельности, исследованы принципі выделения таких сегментов, критерии их разграничения и пути практического применения в контуре управленческой отчетности.

Ключевые слова: сегмент деятельности, отчетный сегмент, операционный сегмент, географический сегмент, первичный сегмент, вторичный сегмент.

ANNOTATION
The article is devoted to problems of formation of management reporting by the segments of activities. It describes the approaches existing in national and international practice to the definition, development and disclosure of reporting information by segments of activities, investigates bases for allocation of these segments, the criteria for their separation and directions of practical application in the framework of management reporting.

Keywords: business segment, reporting segment, operating segment, geographical segment, primary segment, secondary segment.

Завантажити статтю (pdf)