Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гончарова З.В. Менеджмент якості в житлово-комунальному господарстві регіонів

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню поняття якості з позиції основних суб’єктів ринку житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального господарства регіонів. Визначено, що реформування житлово-комунального господарства регіонів України повинно ґрунтуватися на застосуванні системи менеджменту якості житлово-комунальних послуг не тільки на етапах життєвого циклу послуг, але й на всіх рівнях управління галуззю. Обґрунтовано та рекомендовано застосовувати «проектний трикутник» для розгляду поняття якості житлово-комунальних послуг в програмах галузі.

Ключові слова: менеджмент якості, петля якості, житлово-комунальне господарство, регіон, споживачі послуг, виробники, органи місцевого самоврядування.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию понятия качества с позиции основных субъектов рынка жилищно-коммунальных услуг в контексте реформирования жилищно-коммунального хозяйства регионов. Определено, что реформирование жилищно-коммунального хозяйства регионов Украины должно основываться на внедрении системы менеджмента качества жилищно-коммунальных услуг не только на этапах жизненного цикла услуг, но и на всех уровнях управления отраслью. Обосновано и рекомендовано применение «проектного треугольника» для рассмотрения понятия качества жилищно-коммунальных услуг в программах отрасли.

Ключевые слова: менеджмент качества, петля качества, жилищно-коммунальное хозяйство, регион, потребители услуг, производители, органы местного самоуправления.

ANNOTATION
The article investigates the concept of quality from the perspective of the main subjects of the market of housing and communal services in the context of reforming housing and communal services of the regions. It was determined that the reform of housing and communal services of Ukraine's regions should be based on the implementation of the quality management system of housing and communal services, not only on the stages of the life cycle of services, but also at all levels of the industry. It substantiates and recommends the use of «project triangle» for the consideration of the concept of quality of housing and communal services sector in the programs.

Keywords: quality management, quality loop, housing and communal services, region, consumers of services, manufacturers, local governments.

Завантажити статтю (pdf)