Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Чукурна О.П. Економіко-статистичні методи в концепції маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто використання економіко-статистичних методів у контексті методології маркетингового ціноутворення. Систематизовано та вдосконалено методологію маркетингового ціноутворення за допомогою економіко-статистичного апарату. Запропоновано при встановленні ціни за допомогою економіко-статистичних методів враховувати кореляційні зв’язки між факторами, які впливають на ціноутворення машинобудівних підприємств. Цей підхід забезпечує виявлення основних факторів ціноутворення, які впливають на встановлення ціни в промисловості.

Ключові слова: концепція, ціна, ціноутворення, кореляція, регресія, методи, машинобудування.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрено использование экономико-статистических методов в контексте методологии маркетингового
ценообразования. Систематизирована и усовершенствована методология маркетингового ценообразования с помощью экономико-статистического аппарата. Предложено при установлении цены с помощью экономико-статистических методов учитывать корреляционные связи между факторами, влияющими на ценообразование машиностроительных предприятий. Этот подход обеспечивает выявление основных факторов ценообразования, влияющих на установление цен в промышленности.

Ключевые слова: концепция, цена, ценообразование, корреляция, регрессия, методы, машиностроение.

ANNOTATION
The article considers the use of economic and statistical methods in the context of marketing pricing methodology. Marketing pricing methodology is systematized and improved using economic and statistical tools. It is proposed to take into account correlations between the factors influencing the pricing of machine-building enterprises when setting prices using economic and statistical methods. This approach enables the identification of the key factors of pricing, influencing the pricing in the industry.

Keywords: concept, price, pricing, correlation, regression, techniques, mechanical engineering.

Завантажити статтю (pdf)