Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Гладій Х.Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій на hand made ринку

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, також виділено їх новітні особливості, при використанні яких можна збільшити конкурентоспроможність товару. Розроблено методичні рекомендації щодо формування і використання інструментів маркетингової комунікації.

Ключові слова: маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації, інструменти маркетингових комунікацій, Інтернет-технології, handmade бренд.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены понятия интегрированных маркетингових коммуникаций, также выделены их новейшие особенности, при использовании которых можно звеличить конкурентоспособность товара. Разработаны методические рекомендации по формированию и использованию инструментов маркетинговой коммуникации.

Ключевые слова: маркетингове коммуникации, интегрированные маркетингове коммуникации, инструменты маркетингових коммуникаций, Интернет-технологии, handmade бренд.

ANNOTATION
The article considers concept of integrated marketing communications and highlights their innovative features. Their application can increase product competitiveness and its stability in the market. There were developed guidelines for the formation and use of instruments of marketing communication.

Keywords: marketing communications, integrated marketing communications, marketing communications instruments, Internet technology, handmade brand.

Завантажити статтю (pdf)