Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Булгакова О.В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємств дитячого харчування

АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються стратегічні орієнтири розвитку ринку дитячого харчування, в основу яких покладена мультиатрибутивна модель продукту дитячого харчування як відображення споживацьких потреб у спеціальних продуктах персоніфікованого харчування.

Ключові слова: продукти дитячого харчування, стратегічні орієнтири, розвиток ринку, мультиатрибутивна модель.

АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются стратегические ориентиры развития рынка детского питания, в основу которых положена мультиатрибутивная модель продукта детского питания как отражение потребительских потребностей в специальных продуктах персонифицированного питания.

Ключевые слова: продукты детского питания, стратегические ориентиры, развитие рынка, мультиатрибутивная модель.

ANNOTATION
Strategic guidelines for development of baby food market are examined in the article. They are based on the multi-attribute model of baby food stuff as a reflection of consumer requirements in the special personified food stuffs.

Keywords: baby food stuffs, strategic guideline, multi-attribute model.

Завантажити статтю (pdf)