Пошук
Булгакова О.В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємств дитячого харчування
АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються стратегічні орієнтири розвитку ринку дитячого харчування, в основу яких покладена мультиатрибутивна модель продукту дитячого харчування як відображення споживацьких потреб у спеціальних продуктах персоніфікованого харчування.
Ключові слова: продукти дитячого харчування, стратегічні орієнтири, розвиток ринку, мультиатрибутивна модель.
АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются стратегические ориентиры развития рынка детского питания, в основу которых положена мультиатрибутивная модель продукта детского питания как отражение потребительских потребностей в специальных продуктах персонифицированного питания.
Ключевые слова: продукты детского питания, стратегические ориентиры, развитие рынка, мультиатрибутивная модель.
ANNOTATION
Strategic guidelines for development of baby food market are examined in the article. They are based on the multi-attribute model of baby food stuff as a reflection of consumer requirements in the special personified food stuffs.
Keywords: baby food stuffs, strategic guideline, multi-attribute model.