Пошук
Хамініч С.Ю., Хижняк Ю.Е. Конкурентоспроможність міста в умовах інтеграції у глобалізаційний простір
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено загальні зміни світових тенденцій щодо підвищення конкурентоспроможності країн в умовах глобалізації, наслідком яких стала неминуча конкуренція малих та великих міст на світовому ринку товарів і послуг, незалежно від їхнього економічно потенціалу. Розглянуто елементи комплексу маркетингу місць, спрямовані на виявлення або створення конкурентних переваг, позитивного іміджу та стратегії управління, покращення репутації, збільшення притоку туристів та інвестицій, підвищення привабливості країни, міста.
Ключові слова: маркетинг місць, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, глобалізація, брендинг, імідж.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы общие изменения мировых тенденций по повышению конкурентоспособности стран в условиях глобализации, следствием которых стала неизбежна конкуренция малых и больших городов на мировом рынке товаров и услуг, независимо от их экономически потенциала. Рассмотрены элементы комплекса маркетинга мест, направленные на выявление или создание конкурентных преимуществ, положительного имиджа и стратегии управления, улучшение репутации, увеличение притока туристов и инвестиций, повышение привлекательности страны, города.
Ключевые слова: маркетинг мест, конкурентоспособность, конкурентные преимущества, глобализация, брендинг, имидж.
ANNOTATION
The article researches general changes of global trends according to the improvement of countries’ competitiveness in the context of globalization, which has become an inevitable consequence of the competition of towns and cities in the world goods and services market, regardless of their economic potential. It examines the elements of the area marketing complex, aimed at identification or creation of competitive advantage, a positive image and management strategies to improve reputation, the number of tourists and investment, enhancing the attractiveness of a country or town.
Keywords: area marketing, competitiveness, competitive advantage, globalization, branding, image.