Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Зборовська Ю.Л. Формування системи управління міжнародною конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств в умовах глобалізації

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто вплив глобального бізнес-середовища на функціонування вітчизняних підприємств, досліджено динаміку розвитку зовнішньої торгівлі між Україною та ЄС. Обґрунтовано основні аспекти формування системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства, зокрема впровадження принципів TQM, розробка конкурентної стратегії. Вивчено досвід зарубіжних країн у цій сфері.

Ключові слова: конкуренція, управління, міжнародна конкурентоспроможність, глобальні ринки, конкурентна стратегія, менеджмент якості.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрено влияние глобальной бизнес-среды на функционирование отечественных предприятий, исследована динамика развития внешней торговли между Украиной и ЕС. Обоснованы основные аспекты формирования системы управления международной конкурентоспособностью предприятия, в частности внедрение принципов TQM, разработка конкурентной стратегии. Изучен опыт зарубежных стран в этой сфере.

Ключевые слова: конкуренция, управление, международная конкурентоспособность, глобальные рынки, конкурентная стратегия, менеджмент качества.

ANNOTATION
The impact of the global business environment on the functioning of domestic enterprises are considered, the dynamics of the foreign trade between Ukraine and the EU are investigated in this article. The basic aspects of management of enterprise’s international competitiveness such as the implementation of the principles of TQM, the development of competitive strategy are grounded. The experiences of foreign countries in this area are studied.

Keywords: competition, management, international competitiveness, global markets, competitive strategy, quality management.

Завантажити статтю (pdf)