Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Горбенко А.Л. Розвиток міжнародної діяльності університетів як метод конкурентної боротьби на світовому ринку

АНОТАЦІЯ
У статті представлено результати дослідження світового досвіду глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти в сучасних умовах. Проаналізовано основні типи інтернаціоналізації вищої освіти з позицій експортно-імпортної орієнтації міжнародної діяльності вищих навчальних закладів. Автором зроблено наголос на перспективності розвитку міжнародної діяльності сучасних університетів як ефективного методу реалізації конкурентної боротьби на світових ринках освітніх і науково-технічних послуг.

Ключові слова: університет, глобалізація, інтернаціоналізація, конкурентоспроможність, експорт та імпорт освітніх послуг.

АННОТАЦИЯ
В статье представлены результаты исследования мирового опыта глобализации и интернационализации высшего образования в современных условиях. Проанализированы основные типы интернационализации высшего образования с позиций экспортно-импортной ориентации международной деятельности высших учебных заведений. Автором сделан акцент на перспективности развития международной деятельности современных университетов как эффективного метода реализации конкурентной борьбы на мировых рынках образовательных и научно-технических услуг.

Ключевые слова: университет, глобализация, интернационализация, конкурентоспособность, экспорт и импорт образовательных услуг.

ANNOTATION
The article presents the results of research of the world experience in globalization and internationalization of higher education in modern conditions. The main types of higher education internationalization (in the context of export and import orientation of higher educational institutions’ international activities) are analyzed in the article. The author focuses on the perspectives of development of modern universities’ international activities as an effective method of competition on the global markets of education and scientific technical services.

Keywords: university, globalization, internationalization, competitiveness, exports and imports of educational services.

Завантажити статтю (pdf)