Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Кулинич М.Б., Коваль Н.І. Торгівельні знижки як інструмент збільшення рівня продажу та удосконалення їх обліку на підприємствах торгівлі

АНОТАЦІЯ
В статті розглянуто економічну сутність знижок та її види. Досліджено шляхи удосконалення обліку знижок на підприємствах торгівлі, та запропоновано для конкретизації бухгалтерської інформації відкриття субрахунків за видами діяльності підприємства.

Ключові слова: торгівельна знижка, товар, покупці, ціна, дохід.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена экономическая сущность скидок и ее виды. Исследованы пути совершенствования учета скидок на предприятиях торговли, и предложено для конкретизации бухгалтерской информации открытие субсчетов по видам деятельности предприятия.

Ключевые слова: торговая скидка, товар, покупатели, цена, доход.

ANNOTATION
The economical essence of discounts and their types were reviewed in the article. The ways of improvement of calculation of the discounts at the trading enterprises were studied. It was offered to open subaccounts according to economic activity of the enterprise for concretization of accounting information.

Keywords: trade discount, goods, customers, price, income.

Завантажити статтю (pdf)