Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Ніколаєв Ю.О. Ідентифікація кризи на ринку страхових послуг

АНОТАЦІЯ
Обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади функціонування ринку страхових послуг в умовах кризових явищ в економіці. Уточнено економічну сутність ринку страхових послуг і страхової послуги, здійснено подальше розкриття сутності інверсійного типу формування вітчизняного ринку страхових послуг. Аналіз існуючих методик визначення кризи в економіці дозволив розробити науково-методичний підхід до ідентифікації кризи ринку страхових послуг.

Ключові слова: страхова послуга, ринок страхових послуг, ідентифікація кризи ринку страхових послуг, індикатори кризи, ринок перестрахування, ефективність ринку страхових послуг.

АННОТАЦИЯ
Обоснованы теоретико-методические и практические основы функционирования рынка страховых услуг в условиях кризисных явлений в экономике. Уточнена экономическая сущность рынка страховых услуг и страховой услуги, осуществлено дальнейшее раскрытие сущности инверсионного типа формирования отечественного рынка страховых услуг. Анализ существующих методик определения кризиса в экономике позволил разработать научно-методический подход к идентификации кризиса рынка страховых услуг.

Ключевые слова: страховая услуга, рынок страховых услуг, идентификация кризиса рынка страховых услуг, индикаторы кризиса, рынок перестрахования, эффективность рынка страховых услуг.

ANNOTATION
The article is devoted to substantiation of theoretic, methodical and practical aspects of functioning of market of insurance services in the conditions of the crisis phenomena in an economy. Specification of the economic essence of the insurance market and insurance services is carried out. Further disclosure of the essence of inversion- type form of the domestic insurance market is provided. The analysis of existing methods for determining the crisis in the economy led to the development of scientific and methodical approach to the identification of the crisis the insurance market.

Keywords: insurance service, market of insurance services, authentication of crisis of market of insurance services, indicators of crisis, market of reinsurance, efficiency of market of insurance services.

Завантажити статтю (pdf)