Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Зубарєва М.А. Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах

АНОТАЦІЯ
Розглянуто поняття та особливості використання соціальних мереж як інструменту популяризації готелю. Охарактеризовані практичні аспекти використання соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter, FourSquare, Pinterest, Instagram та ін. Серед інструментів функціоналу соціальних мереж щодо популяризації готелю розглянуто геолокаційні сервіси, SMO і SMM, прямий маркетинг з використанням e-mail, RSS тощо, Інтернет-брендинг.

Ключові слова: готельний бізнес, готельєр, електронна комерція, соціальна мережа, соціальні медіа, контент, трафік, PR-технології.

АННОТАЦИЯ
Рассмотрены понятие и особенности использования социальных сетей как инструмента популяризации отеля. Охарактеризованы практические аспекты использования социальных сетей, таких как Facebook, Twitter, FourSquare, Pinterest, Instagram и др. Среди инструментов функционала социальных сетей по популяризации отеля рассмотрены геолокационные сервисы, SMO и SMM, прямой маркетинг с использованием e-mail, RSS и т. п., Интернет-брендинг.

Ключевые слова: гостиничный бизнес, отельер, электронная коммерция, социальная сеть, социальные медиа, контент, трафик, PR-технологии.

АNNOTATION
The article deals with the concept and features of social networking as a tool for hotel popularization. The author characterized the practical aspects of using social networks like Facebook, Twitter, FourSquare, Pinterest, Instagram and others. The tools of social networking functionality as to popularization of hotel include geolocation services, SMO and SMM, direct marketing using e-mail, RSS, etc., Internet branding.

Keywords: hotel business, hotelier, e-commerce, social networking, social media, content, traffic, PR-technologies.

Завантажити статтю (pdf)