Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Устенко І.А. Маркетингові дослідження споживчих побажань при виборі молочно-сокових коктейлів

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена маркетинговим дослідженням особливостей споживчих побажань на ринку коктейлів і напоїв на молочній основі Одеського регіону. У статті проаналізовано специфіку смаків покупців, їх переваги щодо наповнювачів до молока, підвищеної харчової цінності продукції. Визначено ключові фактори, що впливають на вибір продукту. Встановлено основні критерії, якими керується споживач під час вибору товару. Проаналізовано доцільність просування молочно-сокових коктейлів підвищеної харчової цінності на ринку коктейлів і напоїв.

Ключові слова: молочно-соковий коктейль, пектинові речовини, маркетингові дослідження, анкетування, споживчі уподобання, сегментування.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена маркетинговым исследованиям особенностей потреби-тельских пожеланий на рынке коктейлей и напитков на молочной основе Одесского региона. В статье проанализирована специфика вкусов покупателей, их предпочтения относительно наполнителей к молоку, повышенной пищевой ценности продукции. Определены ключевые факторы, которые влияют на выбор продукта. Установлены основные критерии, которыми руководствуется потребитель во время выбора товара. Проанализирована целесообразность продвижения молочно-соковых коктейлей повышенной пищевой ценности на рынке коктейлей и напитков.

Ключевые слова: молочно-соковый коктейль, пектиновые вещества, маркетинговые исследования, анкетирование, потребительские предпочтения, сегментирование.

АNNOTATION
The article is dedicated to market research of features of consumer wishes at the market of cocktails and drinks based on milk of Odessa Oblast. The article analyzes the specifics tastes of buyers, their advantages with respect to fillers to milk, increased nutritional value of products. The key factors that influence the choice of the product are identified. The basic criteria that guide the user during the selection of goods are determined. The feasibility of promoting milk cocktail with juices of high nutritional value in the market of cocktails and drinks is analyzed.

Keywords: milk cocktail with juice, pectin, marketing research, surveys, consumer preferences, segmentation.

Завантажити статтю (pdf)