Пошук
Потапюк І.П., Голубенко А.М. Роль складових комплексу маркетингу в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств м’ясної промисловості
АНОТАЦІЯ
У статті розмежовано поняття «управління маркетингом» та «маркетингове управління». Визначено та охарактеризовано основні складові комплексу маркетингу, які використовують підприємства м’ясної промисловості. Обґрунтовано роль та доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств м’ясної промисловості.
Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингове управління, комплекс маркетингу, ціна, просування, канали (методи) розповсюдження, товар.
АННОТАЦИЯ
В статье разграничены понятия «управление маркетингом» и «маркетинговое управление». Определены и охарактеризованы основные составляющие комплекса маркетинга, которые используют предприятия мясной промышленности. Обоснованы роль и целесообразность их применения для диагностики предприятий мясной промышленности.
Ключевые слова: маркетинговая деятельность, маркетинговое управление, комплекс маркетинга, цена, продвижение, каналы (методы) распространения, товар.
АNNOTATION
Article delineates the concept of “management of marketing” and “marketing management”. The main components of the marketing complex that use meat industry enterprises are identified and described. The authors substantiate the role and appropriateness of their use for the diagnosis of the meat industry.
Keywords: marketing activities, marketing management, marketing mix, price, promotion, channels (methods) propagation goods.