Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Пащенко О.П. Бенчмаркінг як ефективний метод управління змінами на підприємстві

АНОТАЦІЯ
У статті уточнено визначення поняття «бенчмаркінг», узагальнено та систематизовано види бенчмаркінгу залежно від
різних класифікаційних ознак. Розглянуто процес реалізації бенчмаркінгу в системі управління змінами. Розроблено систему показників для проведення процедури бенчмаркінгу. Визначено можливість застосування різних видів бенчмаркінгу залежно від обраної стратегії розвитку підприємства.

Ключові слова: бенчмаркінг, види бенчмаркінгу, процес бенчмаркінгу, показники бенчмаркінгу.

АННОТАЦИЯ
В статье уточнено определение понятия «бенчмаркинг», проведено обобщение и систематизированы виды бенчмаркинга в соответствии с разными классификационными признаками. Рассмотрен процесс реализации бенчмаркинга в системе управления изменениями. Разработана система показателей для проведения процедуры бенчмаркинга. Определена возможность использования разных видов бенчмаркинга в зависимости от выбранной стратегии развития предприятия.

Ключевые слова: бенчмаркинг, виды бенчмаркинга, процесс бенчмаркинга, показатели бенчмаркинга.

ANNOTATION
This article is devoted to the investigation of the essence of the benchmarking and to the elaboration of the indices system to implement the benchmarking procedure. The author provides the definition of “benchmarking” and generalizes and systematizes the types of benchmarking taking into account different features of the classifications. The process of benchmarking realization in the system of changes management is scanned. The system of indicators to realize the benchmarking procedure is elaborated. It is also suggested to apply different types of benchmarking depending on the chosen strategy of the enterprise’s development.

Keywords: benchmarking, types of benchmarking, process of benchmarking, indices of benchmarking.

Завантажити статтю (pdf)