Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Філатова Л.С., Новохацька Л.В Теоретико-методологічний аналіз дефініції «концепції маркетингу»

АНОТАЦІЯ
В статті розглянуто основні підходи до визначення поняття «концепції маркетингу». Виділено та досліджено роль п’яти класичних концепцій маркетингу, та акцентовано на важливій ролі сучасних концепцій, які враховують не лише збутову, виробничу діяльність і т. д., але й соціо-еколого-економічних фактори. Тому набуває актуальності визначення тенденцій розвитку сучасних концепцій маркетингу та їх місце в господарській діяльності підприємства.

Ключові слова: маркетинг, концепції маркетингу, управління, соціально-етичний маркетинг, партизанський маркетинг.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные подходы к определению понятия «концепции маркетинга». Выделена и исследована
роль пяти классических концепций маркетинга, сделан акцент на важную роль современных концепций, которые учитывают не только сбытовую, производственную деятельность и т. д., но и социо-эколого-экономических факторы. Поэтому становится актуальным определение тенденций развития современных концепций маркетинга и их место в хозяйственной деятельности предприятия.

Ключевые слова: маркетинг, концепции маркетинга, управления, социально-этический маркетинг, партизанский
маркетинг.

АNNOTATION
The present paper considers main approaches to the determination of “marketing concept” notion. There had been distinguished and investigated the role of five classical marketing conceptions, and important role of modern conceptions that included not only sale, production activities etc., but socio-ecoeconomic factors is emphasized. Consequently, determination of tendencies of modern marketing conceptions development and their place in economic enterprise activity obtains importance.

Keywords: marketing, marketing conceptions, management, social and ethical marketing, guerilla marketing.

Завантажити статтю (pdf)