Пошук
Мигаль О.Ф. Формування інструментів мерчандайзингу торговельного підприємства
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена формуванню інструментів мерчандайзингу торговельного підприємства та особливостям їх застосування. Обгрунтовано основні інструменти мерчандайзингу та класифіковано їх у відповідності до реалізації його ключових завдань. Виявлено напрями застосування окремих інструментів мерчандайзингу на підприємстві з огляду на досягнення ним бажаних результатів на ринку.
Ключові слова: мерчандайзинг, інструменти мерчандайзингу, торговельне підприємство, викладка товарів, аcортимент, імідж торговельного закладу.
АННОТАЦИЯ
Статья посвящена формированию инструментов мерчандайзинга торгового предприятия и особенностям их применения. Обоснованы и классифицировнаы основные инструменты мерчандайзинга в соответствии с реализацией его ключевых задач. Выявлены направления применения отдельных инструментов мерчандайзинга на предприятии, учитывая достижения им желаемых результатов на рынке.
Ключевые слова: мерчандайзинг, инструменты мерчандайзинга, торговое предприятие, выкладка товаров, ассортимент, имидж торгового заведения.
АNNOTATION
The article is devoted to the formation of merchandising tools of trading enterprises and to their usage. The basic tools of merchandising are considered and classified according to the implementation of its key tasks. Directions of separate merchandising tools usage in the company are founded in view of reaching the desired results in the market by them.
Keywords: merchandising, merchandising tools, trading enterprise, display of goods, assortment, image of commercial establishments.