Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Макарчук М.П. Мультиканальний маркетинг це можливість до збільшення продаж

АНОТАЦІЯ
В статті висвітлені головні аспекти ефективності запровадження компаніями мультиканального маркетингу. Запропоновано нову можливість використання в мультиканальному маркетингу мобільного телефону для збільшення продаж. Проаналізовано поєднання різних каналів, які дозволять перейти на нові платформи співпраці як зі споживачами, так і з партнерами по бізнесу.

Ключові слова: мультиканальний маркетинг, споживач, мобільний телефон, друковані матеріали, канал.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные аспекты эффективности внедрения компаниями мультиканального маркетинга. Предложена новая возможность использования в мультиканальном маркетинге мобильного телефона для увеличения продаж. Проанализировано совмещение различных каналов, которые позволят перейти на новые платформы сотрудничества как с потребителями, так и с партнерами по бизнесу.

Ключевые слова: мультиканальный маркетинг, потребитель, мобильный телефон, печатные материалы, канал.

ANNOTATION
The article considered the main aspects of the effectiveness of the implementation of multi-channel marketing by companies. A new possibility of using a mobile phone in multi-channel marketing to increase sales is suggested. The combination of different channels that will enable to move to a new platform for cooperation both with consumers and with business partners is analyzed.

Keywords: multi-channel marketing, consumer, mobile phone, print materials channel.

Завантажити статтю (pdf)