Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Кулиняк І.Я., Кошик О.В. Збут товарів та послуг: сутність та чинники впливу

АНОТАЦІЯ
У статті систематизовано та виокремлено підходи до трактування сутності поняття «збут». Аналіз наукових джерел дозволив розмежувати за певними характеристиками збут товарів від збуту послуг, визначивши їх основні відмінні риси. Виокремлено чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, які справляють вплив на збут товарів і послуг. Чинники впливу на збут товарів та послуг поділено на чинники, які несуть позитивний та негативний впливи. Проранжовано чинники за рівнем впливу на збут товарів і послуг.

Ключові слова: збут товарів, збут послуг, маркетингова діяльність, внутрішнє середовище, зовнішнє середовище.

АННОТАЦИЯ
В статье систематизированы и выделены подходы к трактовке сути понятия «сбыт». Анализ научных источников позволил разграничить по определенным характеристикам сбыт товаров от сбыта услуг, определив их основные отличительные черты. Выделены факторы внутренней и внешней среды, которые оказывают влияние на сбыт товаров и услуг. Факторы влияния на сбыт товаров и услуг разделен на факторы, которые несут позитивное и негативное влияние. Проранжированы факторы по степени влияния на сбыт товаров и услуг.

Ключевые слова: сбыт товаров, сбыт услуг, маркетинговая деятельность, внутренняя среда, внешняя среда.

АNNOTATION
On the basis of analysis of scientific papers and there were systematically singled out approaches to the interpretation of the term "sales". The analysis of scientific sources allowed to distinguish certain characteristics of the sales of goods and sales of services by identifying their main different characteristics. Sales activity is exposed to both sides of the internal and external environment. And the factors that produce this effect are singled out. Factors influencing sales of goods and services are divided into factors that have positive and negative effects. Factors were ranged in terms of influence on the process of the sales of goods and services.

Keywords: sales of goods, sales of services, marketing activity, internal environment, external environment.

Завантажити статтю (pdf)