Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Колесник К.С. Влияние показателя «безопасность» на уровень качества современных телекоммуникационных услуг

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме исследования уровня качества телекоммуникационных услуг со стороны потребителя, основываясь на полученных данных о требованиях к услугам связи (проведено анкетирование). Проведено исследование взаимосвязи технических параметров качества с потребительскими нуждами. В процессе анализа для полноценной оценки уровня качества телекоммуникационных услуг был выявлен недостающий показатель качества «безопасность». В данной работе предложено использовать новый показатель качества, также разработаны параметры данного показателя.

Ключевые слова: качество, мнения потребителей, оператор, телекоммуникационные услуги, показатели качества.

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена проблемі дослідження рівня якості телекомунікаційних послуг з боку споживача, грунтуючись на отримані дані з опитування споживачів про вимоги до послуг зв’язку. Зроблено дослідження взаємозв’язку технічних параметрів якості зі споживчими потребами. У процесі дослідження виявлено, що для глибокого дослідження рівня якості послуг з боку споживача необхідно втілити показник якості «безпека». В даній роботі запропоновано використовувати новий показник якості, також розроблено параметри оцінки даного показника.

Ключові слова: якість, вимоги споживачів, оператор, телекомунікаційні послуги, показники якості.

АNNOTATION
This article is devoted to the study of the level of quality of telecommunications services by the consumers, based on the findings of the requirements for communications services. The study of the relationship of technical parameters of the quality with consumer needs is conducted. During the analysis it was found that it is necessary to use a new quality indicator of “security” for deep research of the level of quality of services on the part of consumer. In this article it is proposed to use a new indicator of quality. The paper provides to evaluate such an indicator.

Keywords: quality, consumer needs, providers, telecommunication service, quality indicators.

Завантажити статтю (pdf)