Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Ключник А.В. Збутова політика та її значення у розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

АНОТАЦІЯ
Досліджено існуючі підходи до визначення поняття «збутова політика», та уточнено визначення данного поняття. Визначені цілі збутової політики. Охарактеризовані основні підсистеми збутової політики. Обгрунтована роль збутової політики у ефективному розвитку зовнішньоекономічної діяльності.

Ключові слова: збутова політика, зовнішньоекономічна діяльність, підприємство, управління збутовою політикою, цілі збутової політики.

АННОТАЦИЯ
Исследованы существующие подходы к определению понятия «сбытовая политика», и уточнено определение данного понятия. Определены цели сбытовой политики. Охарактеризованы основные подсистемы сбытовой политики, а также обоснована ее роль в эффективном развитии внешнеэкономической деятельности.

Ключевые слова: сбытовая политика, внешнеэкономическая деятельность, предприятие, управление сбытовой политикой, цели сбытовой политики.

ANNOTATION
The existing approaches to the definition of “sales policy” are researched, and the definition of the given concept is clarified. Objectives of marketing policy are determined. The author characterized the basic subsystems of marketing policy and reasoned its role in effective marketing policy of foreign economic activity.

Keywords: sales policy, foreign economic activity, enterprise, sales policy management, sales policy objectives.

Завантажити статтю (pdf)