Пошук
Зоріна О.І., Дергоусова А.О., Зорін А.В. Розробка стратегії позиціонування залізничного транспорту за рахунок створення позитивного іміджу
АНОТАЦІЯ
В статті надано характеристику розробки стратегії позиціювання залізничного транспорту за рахунок формування позитивного іміджу підприємства. Доведено, що на даний час важливим кроком є формування позитивного іміджу залізничного транспорту для залучення пасажирів, забезпечення та підвищення конкурентоспроможності на транспортному ринку.
Ключові слова: залізничний транспорт, імідж, конкурентоспроможність, транспортний ринок, позиціювання.
АННОТАЦИЯ
В статье представлена характеристика разработки стратегии позиционирования железнодорожного транспорта за счет формирования позитивного имиджа предприятия. Доказано, что на данное время важным шагом является формирование позитивного имиджа железнодорожного транспорта для привлечения пассажиров, обеспечения и повышения конкурентоспособности на транспортном рынке.
Ключевые слова: железнодорожный транспорт, имидж, конкурентоспособность, транспортный рынок, позиционирования.
ANNOTATION
The article provides characteristic of development of the strategy of rail transport positioning by creating a positive company’s image. It is proved that currently the important step is to create a positive image of rail transport to attract passengers, providing and increasing the competitiveness on the transport market. The stages of image formation of passenger rail transportation are identified.
Keywords: railway transport, image, passenger transportation, competitiveness, transport market, transport services.