Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Гуржій Н.Г. Дослідження факторів впливу на збутову діяльність м’ясопереробних підприємств

АНОТАЦІЯ
Метою статті є визначення чинників, що впливають на збутову діяльність м’ясопереробних підприємств. Здійснено їх класифікацію залежно від рівня середовища та напряму дії. Методом попарних порівнянь визначено найбільш впливові чинники на макро-, мезо-, та мікрорівні. Досліджено показники ефективності господарсько-фінансової діяльності підприємств, та визначено внутрішні факторні змінні впливу на збутову діяльність підприємств.

Ключові слова: збут, фактори впливу, ресурсний потенціал, попарні порівняння, макросередовище.

АННОТАЦИЯ
Целью статьи является определение факторов, влияющих на сбытовую деятельность мясоперерабатывающих предприятий. Осуществлена их классификация в зависимости от уровня среды и направления действия. Методом парных сравнений определены наиболее влиятельные факторы на макро-, мезо- и микроуровне. Исследованы показатели эффективности хозяйственно-финансовой деятельности предприятий, и определены внутренние факторные переменные наибольшего влияния на сбытовую деятельность предприятий.

Ключевые слова: сбыт, факторы воздействия, ресурсный потенциал, попарные сравнения, макросреда.

АNNOTATION
The article aims to determine the factors that affect the sales activities of meat processing enterprises. Their classification depending on the level of protection and direction of action was made. Using the method of pairwise comparisons, the author identified the most influential factors at the macro, meso and micro levels of environment. The performance indicators of economic and financial activity were investigated and internal factor variables on sales by firms were identified.

Keywords: sales, impacts, resource potential, pairwise comparison, macroenvironment.

Завантажити статтю (pdf)