Пошук
Гнатченко Є.Ю., Гайко Ю.І. Менеджмент маркетингової діяльності підприємства будівельної галузі
АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми будівельної галузі, розглянуто особливості маркетингової діяльності будівельного підприємства, виділено принципи маркетингу для будівельної галузі. Відокремлено сегменти цільового ринку забудовника, наведено зв'язок конкурентоспроможності підприємства з маркетинговими чинниками та побудовано ієрархічну модель конкурентоспроможності підприємства.
Ключові слова: маркетинг, конкурентоспроможність, нерухомість, сегмент ринку, будівництво.
АННОТАЦИЯ
В статье проанализировано современное состояние и проблемы строительной отрасли, рассмотрены особенности маркетинговой деятельности строительного предприятия, выделены принципы маркетинга для строительной отрасли. Разграничены сегменты целевого рынка застройщика, приведена связь конкурентоспособности предприятия с маркетинговыми факторами, построена иерархическая модель конкурентоспособности предприятия.
Ключевые слова: маркетинг, конкурентоспособность, недвижимость, сегмент рынка, строительство.
АNNOTATION
The modern conditions and problems of civil engineering are analyzed. The specialties of marketing activity of construction enterprise are considered in the paper. Marketing principles, market targeting segments for construction industry are revealed. The connection between competitiveness of enterprise and marketing factors is presented and the hierarchic model of competitiveness of enterprise is formed.
Keywords: marketing, competitiveness, real estate, market segment, construction.