Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Войнича Л.Й. Феномен іміджу соціально-економічних систем

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено розгляду факторів формування іміджу організації як складної соціоекономічної системи. Доведено, що формування іміджу організації залежить як від діяльності організації, так і від особистості керівника цієї організації. Охарактеризовано основні й супутні складові іміджу організації.

Ключові слова: імідж організації, імідж керівника, соціоекономічна система, основні складові, супутні складові.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена рассмотрению факторов формирования имиджа организации как сложной социоэкономической системы. Доказано, что формирование имиджа организации зависит как от деятельности организации, так и от личности руководителя этой организации. Охарактеризованы основные и сопутствующие составляющие имиджа организации.

Ключевые слова: имидж организации, имидж руководителя, социоэкономическая система, основные составляющие, сопутствующие составляющие.

ANNOTATION
The factors of the organization’s image formation as a complex socio-economic system are discussed in the article. It is proved that the formation of the image of the organization depends on the organization’s activities and on the personality of the head of this organization. The paper outlines the main and ancillary components of the image of the organization.

Keywords: image of organization, leader’s image, socioeconomic system, main components, related components.

Завантажити статтю (pdf)