Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Бозуленко О.Я. Формування асортименту товарів як стратегічний елемент комерційної діяльності

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено проблемам формування асортименту товарів у комерційній діяльності. Розглядаються чинники, які впливають на формування асортиментної політики торговельного підприємства, визначено стратегічні підходи до управління асортиментом і дано рекомендації з удосконалення цього процесу.

Ключові слова: асортимент, асортиментна політика, асортиментна концепція, комерційна діяльність, торговельне під приємство, стратегія.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблемам формирования ассортимента товаров в коммерческой деятельности. Рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортиментной политики торгового предприятия, определены стратегические подходы к управлению ассортиментом и даны рекомендации по совершенствованию этого процесса.

Ключевые слова: ассортимент, ассортиментная политика, ассортиментная концепция, коммерческая деятельность, торговое предприятие, стратегия.

АNNOTATION
The article is devoted to the problems of formation of the product range in business activity. The factors influencing the formation of assortment policy of commercial enterprise are studied. The strategic approach to the management of assortment and recommendations to improve the process are provided.

Keywords: assortment, assortment policy, assortment concept, business, commercial enterprise strategy.

Завантажити статтю (pdf)