Пошук
Блажей І.О. Формування позитивного іміджу бренду в свідомості споживача
АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено проблемам формування позитивного іміджу бренда. Детально розглянуто процес впливу позитивного іміджу бренда на свідомість споживача. Запропоновано основні характеристики бренда, що визначають його позитивний імідж. Розроблено пропозиції щодо використання довіри до бренда як засобу впливу на кінцевий вибір споживача та інструменту досягнення кінцевої мети підприємства.
Ключові слова: бренд, імідж, свідомість, сприйняття, позиціонування, характеристики бренда, конкурентні переваги.
АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблемам формирования положительного имиджа бренда. Подробно рассмотрен процесс влияние положительного имиджа бренда на сознание потребителей. Предложено основные характеристики бренда, которые определяют его положительный имидж. Разработаны предложения по использованию доверия к бренда как средству влияния на конечный выбор потребителя и инструмента достижения конечной цели предприятия.
Ключевые слова: бренд, имидж, сознание, восприятие, позиционирование, характеристики бренда, конкурентные преимущества.
АNNOTATION
The article investigates problems of creating a positive brand image. The process of impact of the positive brand image on minds of consumers has been considered in detail. The main characteristics of brand that define its positive image have been proposed. Proposals on using the trust in brand as a means to influence the final choice of the consumer and as an instrument of achieving the ultimate goal of the company have been suggested.
Keywords: brand, image, consciousness, perception, positioning, brand characteristics, competitive advantages.