Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Анісімова О.М., Щербіна О.С. Використання інформаційної діяльності для формування стратегії соціально-економічного розвитку підприємства

АНОТАЦІЯ
У статті визначено ступінь використання та значення інформаційної діяльності в процесі формування стратегії соціально-економічного розвитку підприємства. Зазначається, що в інформаційну епоху спостерігається тенденція до децентралізації на новому, якісно вищому рівні, в поєднанні з переходом ряду процесів на щаблі глобального розвитку. Подано перелік завдань, вирішення яких потребує формування стратегії розвитку підприємства. Також у статті представлено фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, що впливають на ефективність формування стратегії соціально-економічного розвитку з розкриттям їх характеристик. Авторами зроблений висновок про те, що формування стратегії соціально-економічного розвитку пов’язане складною взаємозалежністю з такими складовими, як фінансова, інформаційна, кадрова, правова, виробнича, техніко-технологічна, соціальна. При реалізації стратегії соціально-економічного розвитку підприємства, а саме її інформаційної складової, автори пропонують використовувати механізм управління інформаційними ресурсами з урахуванням особливостей сучасних умов ефективного управління підприємством (запропонований вперше В.В. Ковальчук). Також авторами зроблений висновок про те, що соціально-економічний розвиток є однією з найголовніших цілей функціонування будь-якого підприємства, оскільки ефективне формування стратегії соціально-економічного розвитку може запровадити на підприємстві нову культуру, мобілізувати та сконцентрувати всю енергію й ресурси компанії на досягненні поставленої мети.

Ключові слова: соціально-економічний розвиток, підприємство, інформаційна діяльність, формування стратегії, модель.

АННОТАЦИЯ
В статье определяется степень использования и значение информационной деятельности в процессе формирования стратегии социально-экономического развития предприятия. Отмечается, что в информационную эпоху наблюдается тенденция к децентрализации на новом, качественно более высоком уровне, в сочетании с переходом ряда процессов на ступени глобального развития. В статье дан перечень задач, решение которых требует формирование стратегии развития предприятия. Также в статье представлены факторы внутренней и внешней среды предприятия, влияющие на эффективность формирования стратегии социально-экономического развития с раскрытием их характеристик. Авторами сделан вывод о том, что формирование стратегии социально-экономического развития связано сложной взаимозависимостью с такими составляющими, как финансовая, информационная, кадровая, правовая, производственная, технико-технологическая, социальная. При реализации стратегии социально-экономического развития предприятия, а именно ее информационной составляющей, авторы предлагают использовать механизм управления информационными ресурсами с учетом особенностей современных условиях эффективного управления предприятием (предложенный впервые В.В. Ковальчук). Также авторами сделан вывод о том, что социально-экономическое развитие является одной из главных целей функционирования любого предприятия, поскольку эффективное формирование стратегии социально-экономического развития может внедрить на предприятии новую культуру, мобилизовать и сконцентрировать всю энергию и ресурсы компании на достижении поставленной цели.

Ключевые слова: социально-экономическое развитие, предприятие, информационная деятельность, формирование стратегии, модель.

ANNOTATION
This article is determined by the degree of use and importance of information activities in the formation of socio-economic development of the enterprise. It is noted that in the information age, there is a trend towards decentralization in the new, qualitatively higher level, combined with the transition of a number of processes on the level of global development. The article provides a list of tasks which require the formation of enterprise development strategies. The article also presents the factors internal and external environment of the enterprise affecting the efficiency of the formation of socio-economic development with the opening of their characteristics. The authors concluded that the formation of socio-economic development of the complex interdependencies associated with such components as financial, information, human resources, legal, manufacturing, technical, technological, and social. In implementing the strategy for socio-economic development of the company, namely its information component, the authors proposed to use the mechanism of information resources management taking into account the features of the current conditions of effective enterprise management, first proposed Kovalchuk V. Also, the authors concluded that the socio- economic development is one of the main goals of the operation of any enterprise as an effective strategy for the formation of socio- economic development in the enterprise can implement a new culture, to mobilize and concentrate all the energy and resources of the company on achieving this goal.

Keywords: socio-economic development, enterprise, informational activity, formation of strategy, model.

Завантажити статтю (pdf)